/Files/images/1 клас.jpg

Комунальний заклад "Охоченський ліцей

Нововодолазької районної ради

Харківської області"

оголошує набір до 1 класу
на 2019/2020 навчальний рік

Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОХОЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Нововодолазької районної ради Харківської області»

НАКАЗ

31.05.2019 № 04 -у

Про зарахування учнів 1 класу

На виконання ст.ст. 12, 13 Закону України «Про освіту», ст.ст. 6, 18 Закону України «Про загальну середню освіту»,згідно з процедурами, визначеними главою 1 розділу II Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом МОН від 16 квітня 2018 року № 367 та зареєстрованим Міністерством юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016, п. 2.7 Статуту комунального закладу «Охоченський ліцей Нововодолазької районної ради Харківської області», та заяв батьків (або їхніх законних представників) про зарахування дитини до загальноосвітнього навчального закладу, свідоцтв про народження тамедичних довідок (форма № 086-1/о)

НАКАЗУЮ:

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОХОЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Нововодолазької районної ради Харківської області»

НАКАЗ

01.04.2019 №

Про прийом заяв про зарахування до 1 класу на 2019/2020 н.р. та закріплення території обслуговування за закладом загальної середньої освіти

Керуючись ст..53 Конституції України, ст..30 та 66 Закону України «Про освіту», ст.. 18 Закону України «Про загальну середню освіту», ст..32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», зі змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 806, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», Рішення виконавчого комітету Охоченської сільської ради від 21березня 2019 року №13 «Про закріплення території обслуговування за навчальними закладами сільської ради» та з метою забезпечення здобуття громадянами України повної загальної середньої освіти та підготовки дітей до навчання в закладі

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати прийом заяв про зарахування до 1 класу на 2019/2020 н.р. до Охоченського ліцею, дітей, які проживають на території обслуговування закладу з 01 квітня 2019 року, відповідно до Рішення виконавчого комітету Охоченської сільської ради від 21 березня 2019 року №13 «Про закріплення території обслуговування за навчальними закладами сільської ради», які проживають в селах Охоче та Клинове.

2. Зарахування до 1 класу здійснювати на підставі одного із батьків дитини (з пред’явленням документа, що засвідчує особу заявника) за зразком згідно Додатку 1 до наказу МОН від 16.04.2018 №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»

3. До заяви додаються:

- копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документу);

- оригінал або копія медичної довідки № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду»;

- оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами ПМПК (за наявністю)

4. Відповідальність за прийняття заяв покласти на заступника з навчально-виховної роботи .

Директор ліцею Л.В.Харченко

Умови прийому дітей до першого класу

1. До першого класу загальноосвітніх закладів приймаються діти з 6 років.

2. Прийом дітей до першого классу Охоченської ЗОШ І-ІІІ ступенів здійснюється на безконкурсній основі.

3. Для зарахування дитини до 1 класу батьками або особами, які їх замінюють, подаються:

- заява на ім'я директора школи,

- копія свідоцтва про народження,

- медична картка дитини встановленого зразка (обов’язково вказати профілактичні щеплення, результати медичного огляду лікарями, висновок медико-педагогічної комісії)

Прийом документів проводиться щодня з 08.00 до 16.00

Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481- 32 -21, факс (044) 236-1049

E-mail: ministry@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185

Від _14.02.2015_№ _1/9-71__

На № від

Департаментам (управлінням)

освіти і науки обласних, Київської міської

державних адміністрацій,

керівникам загальноосвітніх навчальних закладів

Рекомендації для батьків

по підготовці дітей дошкільного віку до школи

1.Допоможіть дитині вивчити її анкетні дані: прізвище, ім'я, по батькові, дату народження; прізвище, ім'я, по батькові мами і тата, братів і сестер, де і ким працюють батьки; домашня адреса, телефон.

2.Особливу увагу приділяйте розвитку сприйняття навколишнього світу, спостережливості, цілісного сприйняття ( вчіть збирати картинки з геометричних фігур; розрізні картинки на 10-12 частин, мозаїку та конструктор за схемою, за зразком, за показом; грайте в ігри, спрямовані на розвиток цілісного сприйняття предмета, образної пам'яті, тактильних відчуттів).

У повсякденному житті розглядайте з дітьми все, що буде в полі зору (дерева, кущі, квіти, птахи, комахи; легкові і вантажні машини, автобуси, каміння, гілки, дощ, град, веселку, штормовий вітер і т. д.) і аналізуйте, порівнюйте, знаходите подібність і відмінність. Тут хочеться нагадати ще про одне правило виховання: «Дитину вчать не слова, а вчинки батьків». Якщо ж ви пройдете мовчки повз предметів пізнання, то і дитина нічого не зможе розповісти. Основне завдання - допомогти дитині зрозуміти навколишній предметний світ, усвідомити, що кожен предмет, кожне явище має свою правильну назву та призначення.

3.Розвивайте наочно-дієве і логічне мислення: вчіть аналізувати картинку, ситуацію з життя, з книг; навчайте міркувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки (що було спочатку, що потім, а що буде, якщо, а як би ти вчинив?). Будьте зразком для своєї дитини – давайте повні відповіді на його питання. Вчіть складати розповідь.

4. Розвивайте сприйняття простору (вліво-вправо, вгору-вниз, вперед-назад, тощо) за демонстраційним матеріалом та навколишнім середовищем.

5.Грайте в дидактичні ігри (спеціальні вправи) спрямовані на стійкість і концентрацію уваги. Розвивайте і тренуйте слухову пам'ять через щоденне читання книг, заучування віршів, загадок, прислів'їв, приказок і чистомовок (гра-вправа «Мама сходила на базар і купила: моркву, капусту... .; (7-9 овочів, 7-9 фруктів і ягід, 7-9 предметів одягу та взуття тощо). Дітям дуже подобається ця гра, особливо, коли дорослий раптом «забуває» якесь слово. Пробуйте грати в більш складні ігри, наприклад ігри з цифрами. Ці ігри складні тим, що в голові у дитини «не малюється образ знайомого предмета», тому і запам'ятовувати складніше.

6.Займайтеся продуктивною діяльністю (ліплення, малювання, аплікація, мозаїка, конструювання – за зразком, схемою, за показом). Коли говоримо про підготовку до школи, необхідно допомогти дитині зрозуміти принцип «наслідування за зразком». Малюку потрібно перемалювати геометричні фігури, вирізати точно так, як показано на зразку. Деяким дошкільникам ці завдання даються з великими труднощами, а все тому, що дитина не вміє наслідувати. Тому, шановні батьки, регулярно плануйте продуктивну діяльність своєї дитини, навчати доводити розпочату справу до кінця. А головне – радійте успіхам своєї дитини, навіть самим маленьким.

7. Розвивайте уяву у словесній і продуктивній творчості. Придумуйте разом з дітьми цікаві описові загадки по картинці, іграшці, по пам'яті; оповідання та казки по заданій темі («Я вдома», «В гості до бабусі», «День народження», «Улюблений м'яч», «Хитра лисиця» і т. д. за першою пропозицією («Я почну, а ти продовж... »). Рекомендується все записувати і перечитувати – це розширює кругозір дитини, сприяє розвитку пам'яті.

Для розвитку уяви в продуктивній творчості Ви можете використовувати підручний матеріал (коробочки, палички, серветки, нитки, вату, поролон, гудзики, листя тощо). Це безцінний матеріал для творчості. Допоможіть своїй дитині побачити в кривій гілці «балерину», в коробці – «автобус», в шматочку вати – «пухнасті хмари»...

8.Особливу увагу приділяйте формування шкільної мотивації. Розповідайте дитині цікаві випадки з вашого шкільного життя, при розмові з дитиною, посилайтеся на шкільні предмети, з почуттям вдячності і гордості розповідайте про своїх шкільних учителів. Налаштовуйте дитину на копітку, важливу та захоплюючу працю – пізнання нового та цікавого.

9.Формуйте у дитини адекватну самооцінку - хваліть його за правильно виконане доручення, дякуйте за надану вам допомогу, підтримуйте його ініціативи, ніколи не робіть за нього те, що він може зробити сам. Щиро спілкуйтеся з дитиною, не порівнюйте його особисто з іншими дітьми, допоможіть йому бути успішним у багатьох сферах діяльності (як відомо, один успіх неодмінно веде до наступного успіху).

І найголовніше - радійте кожній можливості спільного проведення часу, ідіть до великого успіху маленькими кроками – це допоможе вамкраще зрозуміти вашу дитину, подружитися з ним, усвідомити його справжні можливості і здібності.

Кiлькiсть переглядiв: 400

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.