Гурток козацько – лицарського виховання «Джура»

/Files/images/djura/а.jpg/Files/images/djura/в.jpg

Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») (далі - гра «Джура») є системною формою позакласної роботи з військово-патріотичного та морально-етичного виховання учнівської молоді, важливим засобом формування патріотичної свідомості, спортивно-оздоровчої роботи.

Метою гри «Джура»є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, здорового способу життя духовно багатої та фізично розвиненої особистості.

/Files/images/2018-2019/IMG-50b6f4b428bfcaf4fc64ccb1b485768e-V[1].jpg

12 жовтня 2018 року команда нашого ліцею «Степові вовки» взяла участь у районному конкурсі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри«Сокіл» («Джура»)

За підсумком змагань посіли призові місця :І місце – конкурс «Відун» (тести з історії України), ІІІ місце – змагання “Впоряд” (стройова підготовка)

Основні завдання гри «Джура»:

§ виховання дітей та молоді у дусі відданості Батьківщині та українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;

§ набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни;

§ формування у молоді високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій;

§ оволодіння учнями основами народної культурної спадщини (пісні, думи, розпис та опорядження житла і сакральних споруд, звичаї, традиції, ритуали і свята);

§ впровадження військово-прикладних видів спорту, єдиноборств, верхової їзди на конях, бойових танців, видів спортивної боротьби, народних ігор та забав з метою гартування духу й тіла;

§ вивчення народного способу господарювання на землі;

§ оволодіння навичками приготування страв народної кухні;

§ пропагування та популяризація здорового способу життя;

§ зміцнення міжрегіональних зв’язків та дружби дітей та юнацтва;

§ організація змістовного дозвілля;

§ формування та закріплення основ самоврядування в учнівських колективах.

/Files/images/djura/прн.jpg

Проект "Діти за мир без війни"

передбачає пропаганду ідей миру. Реалізація проекту складається з декількох етапів: перший етап упродовж вересень-жовтень 2016рік, другий етап: листопад - грудень 2016року, третій етап упродовж 2017року. Проект складається з чотирьох під проектів: «Вахта пам’яті »(підготовка та участь у заходах до Дня визволення села Охоче), «Лист солдату» та «Урок мужності», «Афганістан болить в моїй душі», «Пам’ятаємо. Перемагаємо».

Учасники підпроекту «Вахта пам’яті»

взяли участь у заходах до річниці - Дня визволення села Охоче від німецько-фашистських загарбників. Линемо синівською пам'яттю в минуле і згадаємо про наших визволителів, а також про наших земляків, які мужньо боролися за перемогу під час Другої світової війни.

Учасниками підпроекту«Лист солдату» та «Урок мужності»

До участі в цих акціях долучилися учні нашої школи всіх класів, батьки та педагоги. Листи були відправлені в зону АТО, зокрема, воїнам, які захищають країну .У грудні відбувся «Урок мужності», до дня ЗСУ України, на якому відбулася зустріч з воїнами АТО.

Учасниками підпроекту «Афганістан болить в моїй душі"

було проведено День пам’яті воїнів- афганців. З метою виховання патріотизму, шанобливого ставлення до історичної пам'яті свого народу.

В травні - в школі ми плануємо свято-зустріч із ветеранами "Пам'ятаємо. Перемагаємо", в рамках акції «Дякуємо дідусеві за Перемогу», учні гімназії привітають ветеранів та учасників бойових дій зі світлим святом Перемоги подарунками та вітальними листівками.Також плануємо прийняти участь у заходах до Дня Перемоги

Людина створена природою для миру,

а не для війни, народжена для радості,

а не для горя…

Франсуа Рабле

ОПИС ПРОЕКТУ «Діти за мир без війни»

1.1. Визначення проблеми

«Діти за мир без війни! «Той, хто сказав, що діти ще малі й знаходяться осторонь подій, які відбуваються в Україні, глибоко помиляється! Навіть юні українці й україночки в наш час встигли подорослішали та навчитися аналізувати останні події, які тривожать і викликають надзвичайну стурбованість. Час навчив кожного! Вони чітко усвідомлюють, що нині під загрозою цілісність України. Проект "Діти за мир без війни" передбачає пропаганду ідей миру, міжнародної дружби та міжкультурного діалогу; формування ціннісних орієнтацій, що визначають цілеспрямовану життєдіяльність людини та весь спосіб її життя; формування всебічно розвинутої особистості з громадянською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни Реалізація проекту складається з декількох етапів. Перший етап упродовж вересень-2016рік. Другий етап: листопад - грудень 2016 року. Третій етап упродовж 2017 року.

1.2 Актуальність проекту

Формування активної громадянської, життєвої позиції дитини та її світогляду, адже навколишній світ відображається не сам по собі, а через призму її інтересів, завдяки чому вона стає реальною силою, здатною перетворювати дійсність у бажаному для себе напрямі. При світоглядному відображенні особистість не просто споглядає, пояснює дійсність у чистому її бутті, а оцінює через призму індивідуального і соціального (можливо, навіть історичного) досвіду, з позиції суспільних і особистих потреб та інтересів, виражаючи при цьому відповідне ставлення до неї, мотивуючи певним чином необхідність її перетворення. Проблема органічного поєднання ціннісних орієнтацій на самоцінність світу, на зобов’язання людини перед суспільством і самореалізацію зберігає свою актуальність і чекає на своїх дослідників. Актуальність її підсилюється ще й тим незаперечним фактом, що історія розвитку суспільства підійшла до такої межі, коли проблема орієнтації окремого індивіда (соціальної спільності) на загальнолюдські цінності починає ставати

безальтернативною.

1 .Підпроект «Вахта пам’яті»

Мета – розвиток у школярів почуття гордості за Україну, сприяння усвідомленню школярами спільних цінностей української нації: державного суверенітету, незалежності, територіальної цілісності й демократичних засад державного устрою; усвідомлення духовної єдності населення всіх регіонів України. Діти вірять у щасливе, гідне майбутнє власної держави, адже ми, українці, сильні духом і не дозволимо нікому знущатися над своєю Батьківщиною!!! Сезон юнацької мудрості та дитячих надій уже розпочався!

Велика вдячність усім тим, хто звільняв наші рідні села, пам'ять про цих людей ми пронесемо у своїх серцях через усе життя. Без минулого не може бути майбутнього. Тож схилимо низько голови перед їхньою пам’яттю, перед пам’яттю тих, хто назавжди лишився у нашому селі, хто воював за Батьківщину, хто віддав життя за наше майбутнє, за ясне й мирне небо.

2. Підпроект «Лист солдату» та «Урок мужності»

Мета – підняття бойового й патріотичного духу наших українських військових, їх моральна підтримка. У листопаді 2016 року була проведена акція «Лист солдату». До участі в цих акціях долучилися учні школи,батьки та педагоги. Кожний у свою роботу вклав часточку свого серця і любові. У листівках та малюнках лунають слова любові до України, побажання миру та скорішого повернення додому живими і неушкодженими. Проведення таких акцій необхідно для підтримки військових, які перебувають у зоні АТО, адже, безперечно, теплі слова з листів зігріють серце наших мужніх воїнів. Ми не знаємо, коли завершиться війна, але всі сподіваємося, що скоро! І наша підтримка дуже потрібна хлопцям, які захищають нас від ворога. Ми гордимося і пишаємося нашими воїнами. Нехай їхні гарячі серця, світлий розум та міцні руки вбережуть нашу Україну!

3. Підпроект «Афганістан болить в моїй душі»

Мета - розширити знання учнів про історичні події афганської війни; виховувати повагу і шану до воїнів, до трагічної сторінки нашої історії; розповісти про громадян, які служили в Афганістані, віддати данину пам’яті полеглим воїнам-афганцям. Учасниками рою «Степові вовки» було проведено День пам’яті воїнів- афганців. В рамках заходу вшанували пам’ять тих, хто поліг на афганській землі, розповіли про героїв тієї страшної війни. Молоді люди йшли туди не за орденами і медалями. Вони вірили, що виконують інтернаціональний обов’язок. Потрапивши на палаючу афганську землю, мужні воїни- інтернаціоналісти всім серцем прийняли її біль, як свій, і до останнього подиху захищали інтереси її багатостраждального народу. В ім’я волелюбного афганського народу, в ім’я миру, братерства на землі вони, не вагаючись, готові були віддати найдорожче – життя.

4. Заняття з тактичної медицини

Заняття були організовані вНововодолазькому РВК, де учні проходили первинну домедичну допомогу. Головною метою було навчити кожного учня практичним навичкам надання першої домедичної допомоги пораненому, самодопомоги та взаємодопомоги безпосередньо в бойових умовах. Під час занять діти тренувалися в наданні першої домедичної допомоги та евакуації поранених безпосередньо із зони ведення вогню до місць надання кваліфікованої медичної допомоги. Інструктори – волонтери вчили користуватися медичними засобами, які є у кожного воїна в бою, а також використовувати підручні засоби, щоб під час бойових дій кожен зміг зупинити кровотечу і зробити всі необхідні дії для збереження життя собі або пораненому товаришу. Рій висловлює слова вдячності інструкторам за проведенні заняття та надану можливість практичного відпрацювання всіх життєвих ситуацій які можуть знадобитися подальшому житті .

5.Підпроект «Пам ’ ятаємо. Перемагаємо»

Мета - формування почуття патріотизму, національної самосвідомості, подальшого розвитку славетних традицій та духовності українського народу; формування у молодіжному середовищі шанобливого ставлення і поваги до ветеранів війни та нинішніх захисників Вітчизни. Друга світова війна торкнулася практично кожної української родини. Боротьба з нацизмом забрала мільйони життів. 8 травня – День пам’яті та примирення, коли ми згадаємо кожну жертву війни. 9 травня – День Перемоги над нацизмом, коли ми вшануємо ветеранів, які страшною ціною заплатили за перемогу. Пам’ятаємо минуле. Перемагаємо зараз. З метою формування ціннісного ставлення до держави та суспільства, ціннісного ставлення до людей, виховання патріотизму, шанобливого ставлення до історичної пам'яті свого народу, до ветеранів Другої світової війни, традицій своєї країни .

ФОТОМАТЕРІАЛИ

Підпроект «Вахта пам’яті»

/Files/images/djura/і.jpg

/Files/images/djura/р.jpg

Підпроект «Лист солдату» та «Урок мужності»

/Files/images/djura/ьтрип.jpg/Files/images/djura/па.jpg

Підпроект «Афганістан болить в моїй душі…»

/Files/images/djura/ві.jpg/Files/images/djura/тим.jpg

Заняття з тактичної медицини

/Files/images/djura/пп.jpg/Files/images/djura/опми.jpg/Files/images/djura/бьтим.jpg

Підпроект «Пам’ятаємо. Перемагаємо»

/Files/images/djura/ьб.jpg/Files/images/djura/бьорп.jpg

ВИСНОВКИ

Посилення відчуття патріотизму та гордості за свою країну серед молоді, спонукання школярів до роздумів щодо майбутнього рідного міста, держави та осмислення своєї власної ролі у їх розбудові. Формування ціннісного відношення до життя, визначення соціальної установки, внутрішньої готовності особистості до дії відповідно до засвоєних знань, які перетворюються в переконання людини, стають її життєвими правилами, виступають духовною силою життєвої позиції. Виховання особистості, яка має своє соціальне «Я», тобто свій світогляд, своє яскраво виражене відношення до життя, усталену (стійку) позицію, формує головні орієнтири життєдіяльності — цілі, ідеали, критерії оцінки й особистого вибору.

Кiлькiсть переглядiв: 2599

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.