МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ:

- створює умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників;

- організовує консультації з питань педагогіки, психології, фахової підготовки, методики викладання предметів;

- бере участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів: педагогічних читань, виставок, творчих звітів, семінарів, конференцій;

- організовує наставництво, стажування молодих учителів;

- бере участь в атестації учителів;

- здійснює координацію діяльності з обласним інститутом післядипломної освіти;

- сприяє впровадженню в практику вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій;

- полегшує та модернізує роботу над науково – методичною проблемою ліцею, яка полягає у створенні умов для забезпечення якісної освіти шляхом підвищення майстерності вчителів, озброєння знаннями й засобами впровадження новітніх технологій, розвитку ініціативи та творчості.

- наповнює діяльність педагогічних працівників парадигмами, на яких базується сучасна освіта;

- сприяє участі педагогічних працівників у науково – методичній та експериментальній роботі.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

І. Організаційні:

- пропаганда рішень і вказівок органів управління освітою, керівництва закладу, рішень педради з питань навчання та виховання.

ІІ. Дидактично – методичні:

- надання допомоги методичним об’єднанням у розробці планів роботи на навчальний рік;

- надання допомогиу узагальненні досвіду методичної роботи

- підвищувати рівень мотивації вчителів і учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення.

- забезпечувати випереджувальне науково – методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів.

- проводити аналіз професійних знань і умінь учителів у зв’язку зі змінами у завданнях та змісті освіти в Україні.

- координувати колективні форми і методи роботи та самоосвіту з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів.

- розробляти систему заходів спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень перспективного педагогічного досвіду, інновацій та забезпечувати їх практичну реалізацію.

ІІІ. Інформаційні:

- забезпечення збору, зберігання й популяризації літератури з проблем педагогіки, психології, методики навчання і виховання.

ІV . Практичні:

- надання допомоги вчителям у підготовці й проведенні різних видів занять;

- забезпечення систематизованими методичними посібниками та зразками документації:

- організація консультацій досвідчених учителів.

V. Технологічні:

- рекомендації щодо методики застосування ТЗН;

- допомога вчителям у їх використанні;

- узагальнення й аналіз використання ТЗН на уроках.

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

П Л А Н Р О Б О Т И

МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

№ з/п Зміст роботи Термін проведення Відповідальний Примітка
1. Забезпечити режим функціонування і розвитку методичної роботи за допомогою різноманітних форм підвищення педагогічної компетентності. Протягом року Адміністрація ліцею
2. Здійснювати індивідуально – диференційований, особистісно -зорієнтований підхід до роботи з педкадрами. Протягом року Адміністрація ліцею
3. Видати наказ по ліцею про організацію методичної роботи. Вересень Адміністрація ліцею
4. Створення умов для самостійної індивідуальної роботи педпрацівників: - забезпечення необхідною інформаційно-методичною літературою: а) періодичні видання; б) фонд бібліотеки; в) тематична підбірка матеріалів на допомогу вчителю; - організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предмету: а) консультації членами методичної ради ліцею; б) консультації досвідченими вчителями-предметниками ліцею, району; в) консультації методистами районного відділу освіти. Протягом року Протягом року Адміністрація ліцею Члени методичної ради ліцею
5. Охоплення вчителів – предметників представницькими масовими педагогічними заходами: - серпнева нарада вчителів району; - районні МО; - МО ліцею: а) МО класних керівників; б) МО вчителів початкових класів; в) МО вчителів гуманітарного циклу; г) МО вчителів математично – природничого циклу; д) творча група вчителів; - районні предметні семінари з усіх предметів; - педагогічні читання ліцею: -«Реалізація іноваційних форм і методів для налагодження комунікативних звязків та позитивного мікроклімату учнівського колективу» -«Урок як крок до формування компетентностей здобувачів освіти»; - шкільний та районний конкурс „Учитель року”. Серпень Протягом року Протягом року Лютий Березень Листопад Грудень Адміністрація ліцею Керівники МО Члени методичної ради ліцею Члени методичної ради ліцею
6. Впровадження в практику роботи вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та новітніх освітніх технологій: - усне ознайомлення через оперативно-методичні наради; - розгляд на МО вчителів-предметників; - відповідна добірка матеріалів; Протягом року Методична рада ліцею
7. Затвердити структуру: · традиційних форм роботи з учителями: - педагогічна рада; - методична радаліцею; - нарада при директорі; · колективних, групових форм роботи: - психолого-педагогічний семінар; - методичні оперативки; - групові консультації; - тижні педагогічної майстерності; - педагогічні читання; - педагогічні консиліуми; - методичні об’єднанняліцею; - творчі групи; - творчі звіти; · індивідуальних форм роботи: - індивідуальні консультації; - самоосвіта вчителя; - атестація педкадрів; - робота з молодими вчителями; - предметні олімпіади; - педагогічні виставки; - індивідуальна робота з учителями; Вересень Методична рада ліцею
8. Обговорити з учителями вимоги до освітніх програм, підручників, методичні рекомендації державних освітніх установ щодо вивчення предметів інваріантної і варіативної складових. До 31. 08 Адміністрація ліцею Керівники МО
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
1. На базі методичного кабінету організувати проведення традиційних інноваційних форм методичної роботи. Протягом року Заступник директора з НВР
2. Провести ліцейний та взяти участь у районному конкурсі „ Учитель року”. Листопад Грудень Заступник директора з НВР
3. Провести моніторинги знань з математики, фізики і контрольні роботи з мов. Протягом року Методична рада ліцею
4. Організувати належну роботу з обдарованими та здібними дітьми; - скласти банк даних по таких дітях; - створити координаційну раду по роботі з обдарованими та здібними дітьми; - скласти план роботи з обдарованими дітьми; - здійснювати перевірку та результативність роботи з обдарованими та здібними дітьми. Вересень- травень Заступник директора з НВР

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

ГРАФІК

проведення співбесід з учителями

на 2020/ 2021 навчальний рік

№ з/п Питання для співбесід 09 10 11 12 01 02 03 04 05 06
1 Виконання навчальних програм. Календарне планування. + + + +
2 Рівень навчальних досягнень учнів. + + +
3 Робота вчителя з підвищення якості знань, умінь і навичок учнів. + +
4 Підготовка до уроків. + + + + + + + + +
5 Позакласна робота з предмета. + +
6 Виховна робота з класом. + + +
7 Підвищення педагогічної майстерності. + +
8 Упровадження інноваційних технологій. + +
9 Реалізація науково – методичної проблеми. + +
10 Робота із здібними учнями. + +
11 Самоосвіта вчителя. + +
12 Предметні тижні. + + +
13 Наставництво і стажування молодого вчителя. + + +
14 Робота методичних об’єднань. + + +
15 Державна підсумкова атестація. + +

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

ПЛАН – РОЗКЛАД

МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

№ пп Заходи 08 09 10 11 12 01 02 03 04 05 06
1 Засідання педагогічної ради. + + + + +
2 Засідання науково – методичної ради. + + + + +
3 Психолого – педагогічний семінар + + + +
4 Педагогічні читання + +
5 Атестація педкадрів. Засідання атестаційної комісії + + + +
6 Науково – практична конференція +
7 Конкурс «Учитель року» +
8 Робота з молодими вчителями + + + + +
9 Робота творчої групи + + + +
10 Інструктивно – методичні наради + + + + + + + + + + +
11 Оперативно – методичні наради + + + + + + + + + + +
12 Тиждень педагогічної творчості + +
13 Засідання методичних об’єднань + + + + +
14 Засідання педагогічного консиліуму + + +
15 Декада творчості молодих спеціалістів «Скарбничка надбань» + + +

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

П Л А Н Р О Б О Т И

ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ

на 2020/ 2021 н.р.

ЗАНЯТТЯ 1.

ЖОВТЕНЬ

1. Шляхи психологічного розвантаження вчителів: саморегуляція, аутотренінг.

2. Практичне заняття. Аутогенне тренування «Дім моєї душі».

ЗАНЯТТЯ 2.

ГРУДЕНЬ

1.Особливості адаптації учнів 1-х, 5-х класів до нових умов навчання і виховання. Психолого-педагогічний супровідучнів 1-х, 5-х класів

2. Практикум для вчителів «Шляхи формування здорового психологічного клімату в колективі»

ЗАНЯТТЯ 3.

БЕРЕЗЕНЬ

1. Взаємодія вчителя і учня у навчально – виховному процесі

2. Практичне заняття «Стилі та моделі педагогічного спілкування».

ЗАНЯТТЯ 4.

ТРАВЕНЬ

1.Розвиток психологічно компетентного вчителя

2. Психологічна культура педагога.

2. Тренінгове заняття "Розвиток психологічної проникливості".

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

П Л А Н

ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОНСИЛІУМІВ

на 2020/ 2021 н.р.

№ з/п Тематика Приймають участь Термін провед. Відмітка про виконання
1. 2. 3. Подолання труднощів адаптаційного періоду учнів 5 класу.
Наступність навчально – виховного процесу (ознайомлення педагогів з навчальним планом, навчальними програмами, які використовуються в початковій ланці, складання плану відвідувань уроків та виховних заходів у 4 класі). Підготовка учнів 4, 9 і 11 класів до ДПА і ЗНО.
Вчителі, які працюють у 5 класі.
Вчителі, які працюють у 4 класі і ті, які будуть працювати у 5 класі.
Вчителі, які працюють у 4, 9 та 11 класі.
Жовтень





Лютий









Квітень

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

ОПЕРАТИВНІ НАРАДИ

на 2020/ 2021 н.р.

Питання, які виносяться на нараду Відпов. Дата
ВЕРЕСЕНЬ Ознайомлення з методичними рекомендаціями до вивчення предметів. Вивчення навчальних програм та пояснювальних записок до них. Про організацію роботи методичної роботи в школі. Рекомендації щодо складання поурочних і календарних планів.

ЖОВТЕНЬ Організація та проведення атестації педагогічних працівників. Про результати перевірки ведення шкільної документації. Про підготовку та проведення методичних заходів.

ЛИСТОПАД Підготовка до участі у районному конкурсі «Учитель року». Робота педагогічного колективу над підвищенням якості знань. Аналіз результатів шкільних предметних олімпіад і визначення учасників районних олімпіад. Г

РУДЕНЬ Про результати проведення контрольних робіт і моніторингів. Підсумки перевірки техніки читання і автоматизованих навичок у початкових класах.


СІЧЕНЬ Аналіз навчальної діяльності учнів за І семестр. Виконання навчальних програм за І семестр. Про організацію повторення навчального матеріалу. Про підготовку та проведення позакласних заходів у ІІ семестрі.

ЛЮТИЙ Роль тематичного оцінювання в підвищенні результативності навчання. Робота з учням, які мають рівень знань 4 – 6 балів.

БЕРЕЗЕНЬ Про закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації. Ознайомлення вчителів з нормативними документами Міністерства освіти і науки України.


КВІТЕНЬ Аналіз перевірки класних журналів, щоденників. Аналіз проведення творчих звітів учителів, які атестувалися.


ТРАВЕНЬ Обговорення навчального плану на наступний навчальний рік. Аналіз підготовки до державної підсумкової атестації учнів 4,9, 11 класів. Ознайомлення з вимогами щодо оформлення письмових робіт та протоколів ДПА. Оформлення документації на випускників.
Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з ВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР

Затверджую

Директор ліцею

________ Л.В.Харченко

ІНСТРУКТИВНО - МЕТОДИЧНІ НАРАДИ ВЧИТЕЛІВ

на 2020/2021 н. р.

Питання, які виносяться на нараду Відповідальний Дата
ВЕРЕСЕНЬ Про дотримання «Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів». Ознайомлення з нормативними документами Міністерства освіти і науки України. Методичні рекомендації з питань заповнення класних журналів.

ЖОВТЕНЬ Про проведення атестації педпрацівників. Ознайомлення з планом роботи. Організація та проведення шкільних предметних олімпіад, предметних тижнів.

ЛИСТОПАД Про участь учнів у районних олімпіадах з базових дисциплін. Про участь у районному етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика та мовно-літературному конкурсі Т.Г.Шевченка

ГРУДЕНЬ Про проведення підсумкових контрольних робіт і моніторингів. Про участь у районному конкурсі «Учитель року». Про роботу методичних об’єднань ліцею

СІЧЕНЬ Організація повторення навчального матеріалу. Огляд нормативних документів Міністерства освіти і науки України, новинок методичної літератури.

ЛЮТИЙ Про проведення тижня педагогічної творчості вчителів, які атестуються. Про роботу учителів із самоосвіти. Огляд новинок методичної літератури.

БЕРЕЗЕНЬ Про проведення педагогічних читань . Про проведення державної підсумкової атестації у 4,9 і 11 класах. Огляд нормативних документів Міністерства освіти і науки України, новинок методичної літератури.

КВІТЕНЬ Про закінчення навчального року. Про проведення декади творчості молодих спеціалістів «Скарбничка надбань». Огляд нормативних документів Міністерства освіти і науки України, новинок методичної літератури.


ТРАВЕНЬ Про порядок оформлення документації ліцею. Про проведення підсумкових контрольних робіт і моніторингу знань. Огляд нормативних документів Міністерства освіти і науки України.
Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Керівник ШМО вчителів гуманітарного циклу Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР
Кiлькiсть переглядiв: 5488

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.