ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор комунального
закладу «Охоченський ліцей»
____________ Л.В.Харченко
1.Вересень:
1. Про погодження плану роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021 навчальний рік.
2. Про функціональні обов’язки членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
3. Інформація членів команди супроводу про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби з метою створення ІПР, визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг
2.Грудень:
1.Про хід реалізації ІПР. Корекція ІПР (у разі необхідності);
2.Про надання методичної підтримки педагогам з організації інклюзивного навчання;
3. Про надання консультацій батькам щодо особливостей розвитку, навчання та виховання їхньої дитини;
3. Лютий:
1.Про хід реалізації ІПР. Корекція ІПР (у разі необхідності);
4. Квітень:
1. Про дотримання належних умов для інтеграції дитини з особливими освітніми потребами;
2. Про проведення інформаційно-просвітницьої роботи серед педагогів, батьків та дітей, щодо не допущення дискримінації та порушення прав дітей з особливими освітніми потребами.
3. Визначення рівня досягнень кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
4. Про погодження моніторингу виконання ІПР.
від 03.09.2020
Присутні: всі члени команди психолого-педагогічного супроводу
1.Вересень:
1. Про погодження плану роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021 навчальний рік.
2. Про функціональні обов’язки членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
3. Інформація членів команди супроводу про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби з метою створення ІПР, визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг
1.Слухали: в.о. заступника директора з навчально виховної роботи Тарасенко І.І., яка познайомила з планом роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами , здобувача освіти 4 класу Сизька Євгенія на 2020/2021навчальний рік.
Ухвалили: план роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, здобувача освіти 4 класу Сизька Євгенія на 2020/2021 навчальний рік затвердити.
2. Слухали: в.о. заступника директора з навчально виховної роботи Тарасенко І.І., яка познайомила з функціональними обов’язками членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Ухвалили: 1. Інформацію заст. директора прийняти до відома.
2. Кожному члену команди детально вивчити функціональні обов’язки та забезпечити їх виконання у своїй роботі.
2. Слухали: Директора комунального закладу «Охоченського ліцею» Харченко Л.В. щодо створення ІПР, визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Виступила: Тарасенко І.І. , класний керівник здобувача освіти 4 класу Сизька Євгенія, яка розповіла про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби.
Виступила: Сизько Н., мати дитини з особливими освітніми потребами, яка подякувала адміністрацію ліцею за створення умов для навчання, виховання та розвитку сина та погодилася з визначенням напрямів ІКТ.
Ухвалили: створити ІПР, на основі визначених напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Голова засідання: Л.В.Харченко
Секретар: В.М.Валеватенко
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.