ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор комунального

закладу «Охоченський ліцей»

____________ Л.В.Харченко

ПЛАН РОБОТИ

команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021 навчальний рік

1.Вересень:

1. Про погодження плану роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021 навчальний рік.

2. Про функціональні обов’язки членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

3. Інформація членів команди супроводу про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби з метою створення ІПР, визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг

2.Грудень:

1.Про хід реалізації ІПР. Корекція ІПР (у разі необхідності);

2.Про надання методичної підтримки педагогам з організації інклюзивного навчання;

3. Про надання консультацій батькам щодо особливостей розвитку, навчання та виховання їхньої дитини;

3. Лютий:

1.Про хід реалізації ІПР. Корекція ІПР (у разі необхідності);

4. Квітень:

1. Про дотримання належних умов для інтеграції дитини з особливими освітніми потребами;

2. Про проведення інформаційно-просвітницьої роботи серед педагогів, батьків та дітей, щодо не допущення дискримінації та порушення прав дітей з особливими освітніми потребами.

3. Визначення рівня досягнень кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

4. Про погодження моніторингу виконання ІПР.

Протокол № 1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами комунального закладу «Охоченський ліцей»

від 03.09.2020

Присутні: всі члени команди психолого-педагогічного супроводу

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1.Вересень:

1. Про погодження плану роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021 навчальний рік.

2. Про функціональні обов’язки членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

3. Інформація членів команди супроводу про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби з метою створення ІПР, визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг

1.Слухали: в.о. заступника директора з навчально виховної роботи Тарасенко І.І., яка познайомила з планом роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами , здобувача освіти 4 класу Сизька Євгенія на 2020/2021навчальний рік.

Ухвалили: план роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, здобувача освіти 4 класу Сизька Євгенія на 2020/2021 навчальний рік затвердити.

2. Слухали: в.о. заступника директора з навчально виховної роботи Тарасенко І.І., яка познайомила з функціональними обов’язками членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Ухвалили: 1. Інформацію заст. директора прийняти до відома.

2. Кожному члену команди детально вивчити функціональні обов’язки та забезпечити їх виконання у своїй роботі.

2. Слухали: Директора комунального закладу «Охоченського ліцею» Харченко Л.В. щодо створення ІПР, визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

Виступила: Тарасенко І.І. , класний керівник здобувача освіти 4 класу Сизька Євгенія, яка розповіла про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби.

Виступила: Сизько Н., мати дитини з особливими освітніми потребами, яка подякувала адміністрацію ліцею за створення умов для навчання, виховання та розвитку сина та погодилася з визначенням напрямів ІКТ.

Ухвалили: створити ІПР, на основі визначених напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

Голова засідання: Л.В.Харченко

Секретар: В.М.Валеватенко

Кiлькiсть переглядiв: 604

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.