АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Навчальні досягнення здобувачів освіти 3-11 класів у 2019/2020 навчальному році виявились такими:

На кінець навчального року в ліцеї навчалося 120 здобувачів освіти, з яких вербально оцінено 20 здобувачів освіти 1-2 класу. З атестованих навчальний рік початковому рівні не закінчив жоден здобувач освіти, на середньому рівні 78 здобувачів освіти (78%), на достатньому 15 здобувачів освіти (15%) та на високому - 7 (7%). Порівняно з результатами за минулий навчальний рік збільшилася частка здобувачів освіти на середньому (на 5,4%), достатньому рівні (на 3,6%) при зменшенні на високому (на 1,8%) рівні.

Навчальні досягнення здобувачів освіти початкової школи за 2019/2020 н.р.

З 25 здобувачів освіти 3-4 класів за підсумками навчального року жоден здобувач освіти не показав знання початкового рівня, на середньому – 17 (68%), на достатньому - 5 (20%) та 3 здобувачі освіти на високому рівні (12%). Порівняно з результатами минулого навчального року збільшилась частка здобувачів освіти на середньому рівні (на 0,4%), на високому - на 3,9% та зменшилась на достатньому рівні (на 4%).

Навчальні досягнення здобувачів освіти 5-11 класів за 2019/2020 н.р.

З 75 здобувачів освіти 5-11 класів немає жодного здобувача освіти на початковому рівні, середній рівень знань – у 61 здобувачів освіти (81,3%), достатній – у 10 здобувачів освіти (13,3%) та високий – у 4 здобувачів освіти (5,4%). Порівняно з показниками минулого навчального року зменшилась частка здобувачів освіти на високому (на 3,6%) та достатньому рівнях (2,7%) при зростанні на середньому (на 6,3%). Поряд з цим переважна більшість здобувачів освіти закінчила навчальний рік на середньому рівні. Так, у 9 класі частка таких здобувачів освіти склала 92,2%, у 10 класі – 83,3%, в 6 класі – 86%. У 6 класі лише 7% здобувачів освіти мають бали достатнього рівня, у 7-8 класах – по 13,3%, у 10 класі – 16,7%. Зовсім не мають показників достатнього рівня здобувачі освіти 9 класу. Здобувачів освіти на високому рівні немає у 5, 10 та 11 класах, а у 7 та 8 класах їх частка складає лише 6,7%.

Навчальні досягнення здобувачів освіти початкових класів з базових предметів за 2019/2020 н.р.

Високою є частка здобувачів освіти початкових класів, які навчаються на середньому рівні з англійської мови – 64%, з української мови, російської мови, математики – по 60%, з природознавства – 56%. Дещо менше цей показник з літературного читання (російського та українського) – по 40%. Проте найнижчою вона є на високому рівні з російської мови – 12%, з англійської мови та математики – 16%. Найвищий показник високого рівня з природознавства, літературного читання (російського та українського) – 24%.

Порівняно з результатами минулого навчального року зменшився показник високого рівня з математики – на 12,3%, з російської мови – на 3,7%, з природознавства – на 0,37%. Проте зріс показник високого рівня з української мови – на 8,4%, з англійської мови – на 0,2%. Майже стабільними залишилися показники з інших предметів.

Навчальні досягнення здобувачів освіти 5-11 класів з базових предметів та 2019/2020 н.р

Аналіз стану викладання навчальних предметів в 5-11 класах свідчить, що більшість здобувачів освіти закінчила навчальний рік на середньому рівні з іноземної мови (англійської) (76%), алгебри – 72,1%, з геометрії - по 69,8%, з біології – 68,8%, з фізики – 66%, з української мови, математики – по 64%, з математики (алгебра і початки аналізу) – 57,1%, з російської мови – 54,4%, з всесвітньої історії (54,7%), з правознавства – 53,8%, з історії України (52,5%), з інтегрованого курсу «Література» - 51,5%.

Порівняно з результатами за минулий навчальний рік частка здобувачів освіти на цьому рівні зросла з алгебри – на 13,8%, з геометрії – на 9,4%, з біології – на 11,7%, з фізики – на 9,75%, з української мови – на 8,1%, з математики – на 8,8%. Невелике зростання з всесвітньої історії – на 0,7%, з історії України – на 2,3%, з іноземної мови (англійської) – на 3,3%. Зменшився показник з правознавства – на 9,8%.

Найвищі показники достатнього рівня з базових предметів серед здобувачів освіти 5-11 класів є з інтегрованого курсу «Російська мова і література» та зарубіжної літератури - 71,4%, з природознавства – 45,5%, з математики (алгебра і початки аналізу) – 42,9%, з історії України – 42,6%, з Харківщинознавства – 42,9%, з інтегрованого курсу «Література» - 38,2%, з української літератури – 37,3%, з правознавства – 38,5, з російської мови – 36,8%, з географії – 35,9%.

Порівняно з результатами за минулий навчальний рік з цих предметів частка здобувачів освіти на цьому рівні збільшилася з природознавства – на 16,9%, з Харківщинознавства – на 13,7%, з історії України – на 10,3%. Незначне збільшення відбулося з інтегрованого курсу «Література» - на 2,7%, з правознавства – на 2,1%, з української літератури - на 1,8%. Але зменшилися показники з інтегрованого курсу «Російська мова і література» та зарубіжної літератури - на 28,6%, з географії – на 8%, з української літератури - на 1,7%.

З усіх навчальних предметів є здобувачів освіти 5-11 класів, що закінчили навчальний рік на високому рівні, хоча їх частка залишається незначною з історії України – 4,9%, з іноземної мови (англійської) – 5,3%, з фізики – 6%, з геометрії – 6,9%, з біології та правознавства – 7,8%, з математики – 8%, з російської мови – 8,8%, з природознавства – 9,1 %, з української мови та всесвітньої історії – 9,4%. Дещо вищими є показники з географії – 21,9%, з української літератури – 14,7%, зарубіжної літератури – 14,3%, з алгебри – 11,6%, громадянської освіти – 16,7%, Харківщинознавства – 14,2%, з інтегрованого курсу «Література» - 10,3%.

Проте порівняно з минулим навчальним роком значно зменшився показник з громадянської освіти – на 83,3%, з інтегрованого курсу «Література» - на 13,4%, з геометрії – на 9,7%, з російської мови – на 9,5%, з історії України – на 8%, з біології – на 8,2%, з фізики – на 8,55%, з української мови – на 6,1%, з алгебри – на 5,1%. Відбулося незначне зменшення показника з всесвітньої історії – на 4,8%, з іноземної мови (англійської) – на 3,8%, з української літератури – на 3,3%, з математики – на 2,3%. Відбулося збільшення з зарубіжної літератури – на 14,3%, з правознавства – на 7,8%, з природознавства – на 2%, з географії – на 2,7%. Майже без змін залишилися результати з Харківщинознавства – 1,7%.

Залишається ще низьким рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з окремих предметів. Так, 72,7% здобувачів освіти 5 класу мають знання середнього рівня з української мови та іноземної мови (англійської), 63,6% - з російської мови та інтегрованого курсу «Література». У 6 класі бали середнього рівня з цього предмету мають 86% здобувачів освіти , 79% - з української мови та біології. У 7 класі 80% здобувачів освіти мають показники середнього рівня з іноземної мови (англійської), алгебри, біології, фізики, 73,3% - з української мови та хімії. 60% здобувачів освіти 8 класу мають знання середнього рівня з іноземної мови (англійської), алгебри, біології. У 9 класі 92,2% здобувачів освіти мають показники середнього рівня з іноземної мови (англійської), 68,8% - з алгебри, геометрії, фізики. В 10 класі найвищий показник середнього рівня – з англійської мови (66,8%), 66,6% - з математики, фізики, біології і екології.

Кiлькiсть переглядiв: 397

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.